niedziela, 5 lutego 2012

Na początek parę słów o nas, o tym jak zrodził się ten pomysł i o wstępnych planach naszej wyprawy ;)
Na zdjęciu powyżej (jak łatwo się domyśleć :D ) jesteśmy my - czyli Hania i Dominik. Jesteśmy ze sobą od roku, oboje mieszkamy w pobliżu Iławy (Lipinki Bielice)...

HANIA -lat 19, zodiakalna ryba, tegoroczna maturzystka, uczennica Zespołu Szkół im. Bohaterów Września 1939 roku w Iławie na profilu humanistycznym. Interesuje się fotografią, robi najlepsze spaghetti na świecie. Jej marzeniem jest robić zdjęcia dla magazynu Vogue. Lubi zwierzęta (posiada psa- Messiego) i kwaśne żelki. Uważa, że Messi jest najlepszym piłkarzem na świecie, a Pique- najprzystojniejszym.



DOMINIK - lat 20, zodiakalny byk, absolwent LO im. Stefana Żeromskiego w Iławie na profilu mat-fiz, obecnie student I roku Budownictwa na Politechnice Gdańskiej; pasjonat piłki nożnej, wierny i oddany kibic FC Barcelony, członek Fan Club Barca Polska, kolekcjoner autografów; lubi:oglądać mecze w gronie znajomych i dobre filmy ze swoją dziewczyną, (prawie) mistrz kręgli i FIFY na x'boxie. Jego marzeniem jest zobaczyć Gran Derbi na żywo, zabrać do Barcelony swoją ukochaną, skoczyć ze spadochronem i na bungee oraz przybić piątkę z Leo Messim.

Pomysł podróży zrodził się na początku tego roku, inspiracją były inne podróże po Europie na własną rękę m.in chłopaków z ekipy Busem Przez Świat (www.busemprzezswiat.pl) oraz fakt, że w garażu stał świeżo wyremontowany Nissan mojego dziadka, rocznik 87'! : ) Wpadłem na pomysł, że możnaby tym staruszkiem trochę pozwiedzać w wakacje i co najważniejsze - pojechać nim razem z dziewczyną do Barcelony, pokazać jej moje ukochane miasto i...pójść na mecz! Pod koniec sierpnia drużyna FC Barcelony gra zawsze towarzyski mecz o Puchar Gampera (założyciela klubu). Dokładny termin meczu nie jest jeszcze znany, ale zazwyczaj ma on miejsce w drugiej połowie sierpnia, z biletami też nie byłoby problemu. Zapalony pomysłem zacząłem przeglądać stronkę ekipy Busem Przez Świat, pamiętałem, że w 2 lata temu, z niskim nakładem pieniężnym objechali i zwiedzili pół Europy. Pomyślałem, że zaczynając odpowiednio szybciej przed wakacjami uda nam się ten pomysł zrealizować.... :)
Wstępny (baaardzo wstępny ;) ) plan zakłada przejechanie ok. 6000 km (łącznie), w tym zwiedzanie m.in Pragi, Vaduz, Mediolanu, Cannes, Monako, Bilbao, Paryża, Brukseli, Berlina...
Środkiem transportu ma być wspomniany już, prawie zabytkowy Nissan Sunny z 1987 roku (potem napiszę więcej coś o samochodzie i wrzucę kilka fotek naszej strzały :) ). W podróż chcemy zabrać jeszcze jedną lub dwie osoby, bagażnik konserw, spać w namiotach i cieszyć się wolnością :) Więcej szczegółów niebawem...
Ponieżej mapa z bardzo wstępnym planem podróży:



Wyświetl większą mapę










POLUB NAS NA FACEBOOK'U: http://www.facebook.com/Nissan87Tour

7 komentarzy:

  1. Jak już pisałam na fejsiorze :D powodzonka !!!
    3mam mocno kciuki !!!
    Jestem zazdrosna o tą trasę ! mega, mega fajnie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jechałem bardzo podobną trasą stopem przed półtora roku. Piękne widoki (szczególnie po wjechaniu na teren Bawarii, później w zasadzie aż do Katalonii cuda i widy:) ). Polecam zatrzymać się gdzieś w Szwajcarii, może nawet wstąpić do Liechtensteinu (bardzo drogo, aczkolwiek ładne Vaduz polecam. zameczek księcia robi wrażenie), do którego wystarczy zjechać z autostrady wiodącej z Bawarii do Mediolanu. Sam Mediolan - jeśli nie macie specjalnego parcia na modę - omijać i wybrać się prędzej do Genui. Później polecam kupić coś przed wjechaniem na Lazurowe, bo znów ceny wywindowane niemiłosiernie:)

    W razie czego polecam się, gdybyście potrzebowali jakichś informacji. Piszcie na dziki610@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z moim chłopakiem rok temu na stopa pojechaliśmy do Barcelony na mecz z Ossasuną i była to najwspanialsza przygoda w naszym życiu ;) Poznaliśmy świetnych ludzi. Mogę wiedzieć w jakich kosztach za wyjazd planujecie się zmieścić? Może bylibyśmy chętni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A w sierpniu nie lepiej na Super Puchar Hiszpanii ? ;) Planowany jest na połowę sierpnia. Dajcie mi proszę kontakt do Was smereczanski.nazar@gmail.com lub olachaberska@gmail.com. Jesteśmy chętni, aby z Wami pojechać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co prawda mam dopiero 18 lat, ale planuje na długi weekend majowy jechać autostopem do Rzymu jeśli mi się uda. Miałam okazje być w Barcelonie i na Camp Nou w muzeum w ostanie wakacje. To coś pięknego. Uważam, że to coś czego się nie da opisać. Chętnie bym się wybrała na mecz, bo to co można poczuć siedząc tam jest bezcenne. Na dodatek możliwość zwiedzenia Europy, ale za pewne chętnych wam nie będzie brakować. Zazdroszczę wam, że będziecie mieć okazje usłyszeć hymn Barcelony na Camp Nou i obejrzeć tych wspaniałych ludzi, których jak do tej pory mam okazje tylko dopingować przed telewizorem.
    Z wielką chęcią chciałabym wiedzieć czy wam się udało, a jeszcze bardziej byłabym zainteresowana ewentualna podrożą, którą i tak w swoim życiu muszę odbyć :) Zostawiam kontakt ze mną: gosia1216@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za Wasz wyjazd.

    OdpowiedzUsuń